Bane92 Posted Monday at 09:10 PM Posted Monday at 09:10 PM Hi the Aviators, I often have this back office with this application error, you'll know what it is about? Thank you very much. Salut les Aviateurs, j'ai souvent ce retour bureau avec cette erreur application, vous saurez me dire de quoi il s'agit ? Merci beaucoup à vous DCS Erreur Application.txt
silverdevil Posted Tuesday at 01:04 PM Posted Tuesday at 01:04 PM 15 hours ago, Bane92 said: Hi the Aviators, I often have this back office with this application error, you'll know what it is about? Thank you very much. Salut les Aviateurs, j'ai souvent ce retour bureau avec cette erreur application, vous saurez me dire de quoi il s'agit ? Merci beaucoup à vous bon jour. veuillez joindre votre DCS.LOG du dossier Parties sauvegardées. Il contiendra plus d'indices pour que nous puissions résoudre le problème. please attach your DCS.LOG from Saved Games folder. it will contain more clues for us to troubleshoot. AKA_SilverDevil Join AKA Wardogs Email Address My YouTube “The MIGS came up, the MIGS were aggressive, we tangled, they lost.” - Robin Olds - An American fighter pilot. He was a triple ace. The only man to ever record a confirmed kill while in glide mode.
Bane92 Posted Tuesday at 02:04 PM Author Posted Tuesday at 02:04 PM Merci beaucoup, voilà le DCS.LOG dcs.20250712-200737.log
silverdevil Posted Tuesday at 02:17 PM Posted Tuesday at 02:17 PM 9 minutes ago, Bane92 said: Merci beaucoup, voilà le DCS.LOG la première chose que je vois est d'exécuter DCS.EXE à partir du dossier BIN. la deuxième chose à faire est de désactiver les MODS non officiels. puis exécutez une réparation complète. assurez-vous également d'avoir des exclusions antivirus pour le dossier d'installation de DCS et les jeux sauvegardés de DCS. 2025-07-12 20:07:37.750 ERROR EDCORE (4388): Failed to move C:\Users\brank\Saved Games\DCS.openbeta\Tracks\Multiplayer\WWX2 - Battle of Tinian v1.1.6 - Light Rain High-20250712-215227.trk.writing to C:\Users\brank\Saved Games\DCS.openbeta\Tracks\Multiplayer\WWX2 - Battle of Tinian v1.1.6 - Light Rain High-20250712-215227.trk: Accès refusé. AKA_SilverDevil Join AKA Wardogs Email Address My YouTube “The MIGS came up, the MIGS were aggressive, we tangled, they lost.” - Robin Olds - An American fighter pilot. He was a triple ace. The only man to ever record a confirmed kill while in glide mode.
banjuska92 Posted Tuesday at 03:55 PM Posted Tuesday at 03:55 PM 48 minutes ago, Bane92 said: Merci, bin ou bin_mt ? Thank you, bin or bin_mt?
silverdevil Posted Tuesday at 05:36 PM Posted Tuesday at 05:36 PM 2 hours ago, Bane92 said: Merci, bin ou bin_mt ? le dossier appelé BIN est préféré. le dossier appelé BIN_MT disparaîtra bientôt. AKA_SilverDevil Join AKA Wardogs Email Address My YouTube “The MIGS came up, the MIGS were aggressive, we tangled, they lost.” - Robin Olds - An American fighter pilot. He was a triple ace. The only man to ever record a confirmed kill while in glide mode.
banjuska92 Posted Tuesday at 09:25 PM Posted Tuesday at 09:25 PM 3 hours ago, silverdevil said: le dossier appelé BIN est préféré. le dossier appelé BIN_MT disparaîtra bientôt. Merci à vous
silverdevil Posted Tuesday at 09:28 PM Posted Tuesday at 09:28 PM 1 minute ago, banjuska92 said: Merci à vous c'est un plaisir pour moi de vous aider. revenez si vous avez d'autres questions. AKA_SilverDevil Join AKA Wardogs Email Address My YouTube “The MIGS came up, the MIGS were aggressive, we tangled, they lost.” - Robin Olds - An American fighter pilot. He was a triple ace. The only man to ever record a confirmed kill while in glide mode.
banjuska92 Posted Wednesday at 09:22 PM Posted Wednesday at 09:22 PM Aujourd'hui aucun soucis en utilisant BIN et non BIN_MT et je n'ai observé aucune perte de performance, merci Today no problem using BIN and not BIN_MT and I have not observed any loss of performance, thank you
Recommended Posts