Cnuke Posted September 4, 2014 Posted September 4, 2014 I'm dutch but I live in France, and in the middle of nowhere ;) so I mention that first ^^ There are always people that have plenty little computer cables that ends up in a box with dust on top. I'm looking for a small crossfire cable to connect a second videocard(HD5850). Hopefully free of charge :) I was thinking if it's light enough to go in a simple envelope the costs for sending won't be much and I will pay for stamps. I would be very pleased, thank you. ----------------------------------------------------------------------- Je vis en France donc je mentionne que le premier ^^ Il ya toujours des gens qui ont beaucoup petits câbles d'ordinateur qui se termine dans une boîte avec de la poussière sur le dessus. Je suis à la recherche d'un petit câble crossfire pour connecter un deuxième carte vidéo. Espérons gratuitement :) mais je pensais si elle est assez léger pour aller dans une enveloppe les frais d'envoi ne sera pas beaucoup et je vais payer pour les timbres. Merci!
Recommended Posts