Jump to content

Open Squadron  ·  38 members

DENMARK

Recommended Posts

Posted

Jeg er klar til nogle spændende online sessions! Jeg har også lige fået installeret og lært at bruge teamspeak.

Så mangler vi bare nogle flere folk, en server og nogle fede missioner.

"There are only 10 types of people in the world — those who understand binary, and those who don't."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Posted

Jeg kan bare ikke få teamspeak til at fungere... Har du nogle hints? (+links)

:pilotfly:Wolfpack Production:pilotfly:

-=<[WiN 10, I7 3770K @ 4,5 Ghz, Corsair H100i, Sabertooth Z77, 16 GB Dominator, Sapphire 7970 VaporX 6GB, C70 Vengance, Thrustmaster Warthog HOTAS, Saitek Pro rudder, Track IR, Beyerdynamics MMX 300 ]>=-

DCS/FC2/FC3/Arma videos on my channel:

https://www.youtube.com/user/WolfpackproductionDK

"Fortes Furtuna Juvat"

Posted

Har du problemer med at logge på en TS server, eller at få lyden til at fungere?

"There are only 10 types of people in the world — those who understand binary, and those who don't."

[sIGPIC][/sIGPIC]

• 4 weeks later...
Posted

Hej DK piloter.. jeg kunne tænke mig at spille online sammen jer... jeg spiller Lock-On FC og har TrackIR 4 Pro.. Ventrilo eller Teamspeak,

kunne være fedt med en dansk wingman :)

MSN: cfclasse@stofanet.dk

Obutto r3volution

Asus sabertooth x79 / CPU: i7-3820 cooled with antec 920 /intel520 180gb SSD/ 16gb DDR3 2133mhz /

2x GigabyteGTX670-OC SLI /

TM Warthog HOTAS + MFD Cougar / Saitek Combat Rudder /

3x 27" BenQ and 22" LG

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Æi hvor er det næsten træls man ikke er hjemme i Danmark nu hvor jeg lige har fundet en gruppe danskere der spiller Lock On!

Jeg er frisk på at spille når jeg kommer hjem, det er dog først i dec.

Posted

jeg er også klar... flyver sammen med 2 andre danskere

Obutto r3volution

Asus sabertooth x79 / CPU: i7-3820 cooled with antec 920 /intel520 180gb SSD/ 16gb DDR3 2133mhz /

2x GigabyteGTX670-OC SLI /

TM Warthog HOTAS + MFD Cougar / Saitek Combat Rudder /

3x 27" BenQ and 22" LG

• 3 weeks later...
Posted

hej, jeg er ny til online missioner og sådan noget, har hverken prøvet at bruge teamspeak eller ventrilo.

hvordan er folks erfaring med sådan noget? er det nødvændigt? gode råd? og lignende...

Har dog kun LO:FC og et joystick

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...