tietze Posted November 22, 2011 Posted November 22, 2011 Hej Har kigget efter danske "onlineflyvere" et stykke tid, men ikke fundet nogen. Er der noget jeg har overset? I mellemtiden er jeg begyndt at flyve med nogen gutter på flight-sim-fanatics.com. Hvis der er andre der savner nogen at flyve med kan jeg anbefale at kigge forbi. Intro til flight-sim-fanatics.com-tråd her på forummet... :pilotfly: Please fix the KA-50 bugs :-) Black Shark: Controller profile & setup, TrackIR profile, pit. Warthog HOTAS: Lubing the stick and extending the stick. Posts on howto customize switches in DCS & . Must-have mods for DCS World and KA-50 (mostly JSGME). Casual couch pilot, watching capped.tv...
BOS Posted November 25, 2011 Posted November 25, 2011 Hey Tietze Fedt link - har signet up. For mit vedkommende går det lidt trægt med A-10. Jeg synes ellers, at det er en af de mest fantastiske sims, der eksisterer og jeg har også al isenkrammet, meen.....jeg er jo også Falcon freak og i det den nye Falcon BMS 4.32 udkom i september, har jeg altså prioriteret den. Men jeg vender helt sikkert tilbage til A-10(sideløbende med Falcon) inden længe.
Recommended Posts