Jump to content

FighterWing Danica


Bedouin

Recommended Posts

m1n0CeJ.png

 

Welcome!

This is a group which aims to find and connect people with the common interest in flying in DCS. We will foremost be Danish people and a lot of this site will be in danish, however, this is not a requirement of joining this group. The main target is to gather a group of passionate people who would like to fly with eachother in multiplayer servers on DCS multiplayer, as a group or a wing, training, getting better and most of all enjoying themselves. On this group site, we wil be able to talk, discuss and make arrangements for flying together in different times during week, evening and weekends. I will do the best I can to make this group site as enjoyable and exciting as I possible can, but I will you guys help as well. Lets make this an interesting place to join and connect.

Cheers and best regards

 

Join us via FaceBook:

 

https://www.facebook.com/groups/327116088320254/about :joystick:

molon-labe-black-header.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hej med jer.

En Filip Michelsen fra jeres eskadrille tilbød mig at blive medlem af jeres eskadrille.
Da han linkede til jeres facebook i en kommentar på en af mine youtube videoer, så blockede youtube den, men jeg læste den i den notifikationsmail jeg fik.
Jeg gav ham dette svar inde på hans youtube kanal:

Hej Filip, tak for kommentaren og invitation til jeres DCS gruppe. Din kommentar er snuppet af Youtube´s spamfilter pga. linket til jeres facebook gruppe, men jeg læste den på den notifikationsmail jeg fik. Jeg er ikke på Facebook længere og kommer det heller ikke mere. I lyder som en både seriøs og sjov gruppe guttere, har i jeres egen server eller mødes i på en server for at træne? Jeg er ikke sikker på at jeg vil værges til en eskadrille endnu, men jeg har tit haft tanker, da jeg før har nydt DCS MP. Er det muligt at jeg kan komme med ind på en server og flyve et par gange med jer? Jeg går ud fra at i enten bruger Teamspeak eller Discord?
Mvh Brian

Inno3d RTX 2070 Twin X2, ASUS STRIX Z270E Gaming, Intel i7 7700K, 32GB Corsair vengeance, Kingston Hyper X FPS Alloy Cherry MX Red, Logitech G102 Prodigy, Track Ir 5, Thrustmaster Warthog HOTAS, Saitek Combat Rudder pedals, Beyer Dynamic DT770, Acer CB280HK 4K monitor, Win 10 Pro 64bit

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...