BOS Posted July 14, 2011 Posted July 14, 2011 Kære venner Som jeg har skrevet i min profil, arbejder jeg som deltids instruktør hos Rezultat ved Århus. Hos Rezultat står der 2 F-16 simulatorer med full dome (cave) og realistisk HUD, en Boeing 737-700NG med FMC, en Robinson 22 og en Cessnasimulator. Det er normalt ganske dyrt at prøve disse simulatorer, men jeg har fået lov til at lave et arrangement for nørder. Så jeg vil høre om der er interesse for at lave et sådant arrangement med en pris på 300-500 kr. pr. deltager(prisen vil selvfølgelig afhænge af antallet af deltagere). Jeg forestiller mig, at vi kan booke maskinerne i 2 timer, så alle kan få prøvet alle maskiner - igen afhængigt af antal deltagere. MVH BOS
tietze Posted August 15, 2011 Posted August 15, 2011 Hej, jeg er interesseret og bor i Århus :-) Please fix the KA-50 bugs :-) Black Shark: Controller profile & setup, TrackIR profile, pit. Warthog HOTAS: Lubing the stick and extending the stick. Posts on howto customize switches in DCS & . Must-have mods for DCS World and KA-50 (mostly JSGME). Casual couch pilot, watching capped.tv...
Chazz_BMF Posted September 12, 2011 Posted September 12, 2011 Er det her stadig aktuelt? :pilotfly:Wolfpack Production:pilotfly: -=<[WiN 10, I7 3770K @ 4,5 Ghz, Corsair H100i, Sabertooth Z77, 16 GB Dominator, Sapphire 7970 VaporX 6GB, C70 Vengance, Thrustmaster Warthog HOTAS, Saitek Pro rudder, Track IR, Beyerdynamics MMX 300 ]>=- DCS/FC2/FC3/Arma videos on my channel: https://www.youtube.com/user/WolfpackproductionDK "Fortes Furtuna Juvat"
BOS Posted September 13, 2011 Author Posted September 13, 2011 Tjah...der er jo skuffende lidt interesse for arrangementet og hvis jeg kunne slette indlægget ville jeg faktisk have gjort det. Jeg har ikke selv andre interesser i det, end det at dele disse fantastiske simulatorer med andre med samme lidelse som mig selv. Men jo...det er for så vidt stadig et åbent tilbud, men jeg ville gerne have at vi kunne være 6-10 deltagere.... Mvh BOS
Count Sessine Posted September 13, 2011 Posted September 13, 2011 Lyder spændende, bor dog i Kbh, så det er nok ikke muligt for mig :-(
Recommended Posts