Jump to content

Open Squadron  ·  38 members

DENMARK

Recommended Posts

Posted

Kære venner

Som jeg har skrevet i min profil, arbejder jeg som deltids instruktør hos Rezultat ved Århus.

Hos Rezultat står der 2 F-16 simulatorer med full dome (cave) og realistisk HUD, en Boeing 737-700NG med FMC, en Robinson 22 og en Cessnasimulator.

Det er normalt ganske dyrt at prøve disse simulatorer, men jeg har fået lov til at lave et arrangement for nørder.

Så jeg vil høre om der er interesse for at lave et sådant arrangement med en pris på 300-500 kr. pr. deltager(prisen vil selvfølgelig afhænge af antallet af deltagere). Jeg forestiller mig, at vi kan booke maskinerne i 2 timer, så alle kan få prøvet alle maskiner - igen afhængigt af antal deltagere.

MVH

BOS

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
Posted

Tjah...der er jo skuffende lidt interesse for arrangementet og hvis jeg kunne slette indlægget ville jeg faktisk have gjort det. Jeg har ikke selv andre interesser i det, end det at dele disse fantastiske simulatorer med andre med samme lidelse som mig selv.

Men jo...det er for så vidt stadig et åbent tilbud, men jeg ville gerne have at vi kunne være 6-10 deltagere....

Mvh

BOS

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...